Arrow – tuju tuju Rindu

Posted: Oktober 16, 2012 in Arrow

 

 

Em                              Am

Sejak ku bertemu dengan dirimu

D                              G

Hatiku menjadi semakin rindu

C                                 D

Tak dapat nak disembunyikan lagi

B

Perasaan ini

 

Em                               Am

Kekasih aku telah jatuh cinta

D                                         G

Padamu hanyalah yang aku puja

C                                   D

Kekasih inginkah engkau menjadi

Em

Oh buah hatiku

 

Am                           Em

Tersiksa aku jiwa tersiksa

B                                      Em

Bila mataku tak memandang matamu

Am                                   D                          G

Berilah aku peluang membuktikan sayangku ini

C                                                        B

Demi kasih kita ku korbankan jiwa

 

Em                               Am

Kau menjelma bagaikan bidadari

D                                G

Yang singgah di kala hatiku sunyi

Em                      Am

Kau umpama pelangi waktu pagi

D                                  Em

Keayuanmu menambat hati

 

Em

Tuhan tolonglah aku kucintai dia

 

Em                               B                                 Em

Sungguh-sungguh hatiku bukanlah dipaksa

Em

Sayang sambutlah rindu rindu yang aku tuju

Em                         B                      Em

Tuju kepadamu duhai kekasihku

 

Tinggalkan Balasan

